Знебарвлена, виснажена шкіра, розширені пори.
Новітня 4-рівнева система засобу за своєю ефективністю подібна до професійної багатоступінчастої процедури микродермобразії в салонних умовах. Ексклюзивна подвійна упаковка засобу дозволяє послідовно обрати один з 4-х рівнів інтенсивності пілінгу. Для досягнення найкращого результату перехід від одного рівня до наступного, більш інтенсивного, здійснюється кожні 2 тижні.
Результати
Відразу після застосування наповнює шкіру здоровим сяйвомРівень 1 (за 2 тижні застосування) поліпшується текстура шкіри, зменшуються пори.*Рівень 2 (за 4 тижні застосування) поліпшується колір обличчя, шкіра виглядає свіжою та оновленою.*Рівень 3 (за 6 тижнів) колір обличчя стає рівномірним, вирівнюється рельєф шкіри.*Рівень 4 (за 8 тижнів) 100% жінок відмітили, що їхня шкіра стала чистою, відновився рівномірний колір та текстура шкіри.*** за результатами досліджень щодо сприйняття продукту споживачами №07-012, що проходили протягом 8 тижнів за участю 151 жінки.
** за результатами комплексних клінічних та дерматологічних досліджень kgl 6184, що проходили протягом 8 тижнів за участю 234 жінок.
Шкіра навколо очей стала менш пружною, з’явилися набряклості під очима.
Цей двофазний засіб забезпечує підтягнення шкіри навколо очей без хірургічного втручання. - Гель для підтягнення шкіри верхньої повіки містить технологію 3 Dimensional Lift Technology™, яка підтягує шкіру та робить її пружною, зміцнює зсередини, насичує її колагеном та еластином:1. шкіра верхньої повіки набуває пружності, зменшуються набряки та відновлюється здоровий колір шкіри,
2. шкіра під бровами стає еластичнішою та набуває молодшого вигляду.
- Крем для підтягнення шкіри нижньої повіки містить технологію Derma-Refine Technology™ та екстракт мигдалю, що прискорюють вироблення необхідних протеїнів, тож шкіра під очима виглядає свіжою, зменшуються набряки під очима, темні кола стають менш помітними.
Результати
Завдяки комплексній дії Крем та Гель забезпечують миттєвий ліфтинг шкіри навколо очей.
Верхня повіка:
Відразу після нанесення шкіра виглядає більш пружною*
Через 4 тижні контур очей набуває чіткості, а шкіра стає більш підтягнутою.**
Нижня повіка:
Через 4 тижні зменшуються прояви "гусячих лапок".**При подальшому регулярному застосуванні шкіра під очима стає більш пружною та еластичною, зменшуються набряклості під очима.*** за результатами досліджень щодо сприйняття продукту споживачами №05-028, що проходили протягом 8 тижнів за участю 164 жінок.
** за результатами комплексних клінічних та дерматологічних досліджень kgl 5761, що проходили протягом 12 тижнів за участю 34 жінок.
КРЕМ ДЛЯ ОБЛИЧЧЯ З ЕФЕКТОМ ТЕРМАЛІФТИНГУ ANEW CLINICAL
Показання до застосування
Втрата тонусу, нечіткі контури обличчя.
Переваги та технології
Цей революційний засіб для догляду за шкірою обличчя базується на технології „Triple-Sonic”, що стимулює відновлення колагенових та еластинових волокон, зміцнюючи та відбудовуючи структуру шкіри. В результаті шкіра має молодший вигляд.
Результати
За 3 дні використання шкіра має більш підтягнутий вигляд та стає більш пружною**За 4 тижні застосування 87% жінок відзначили, що контури обличчя стали чіткішими.*За 8 тижнів застосування 76% жінок відзначили значне відновлення пружності та еластичності шкіри.*** за результатами досліджень щодо сприйняття продукту споживачами №05-061, що проходили протягом 8 тижнів за участю 152 жінок.
** за результатами комплексних клінічних і дерматологічних досліджень № 04e0767, що проходили за участю 33 жінок.
КРЕМ-ЛІФТИНГ ДЛЯ ОБЛИЧЧЯ ANEW CLINICAL
Показання до застосування
Втрата пружності шкіри, особливо навколо губ, на щоках та підборідді.
Переваги та технології
Засіб створений на основі Комплексу 3D Іnsta-Fіrm та містить високу концентрацію ефективних компонентів. Забезпечує миттєвий видимий ефект ліфтингу; стимулює синтез волокон шкіри й відновлює її структуру, підсилюючи міжклітинні зв’язки.
Результати
Вже через 30 секунд Ваша шкіра виглядає та почувається підтягненою та більш пружною. *Вже через 1 хвилину Ваша шкіра виглядає молодшою, а глибокі зморшки розгладжуються. *За 2 тижні застосування відновлюється тонус та еластичність шкіри.*
ЗАСІБ ДЛЯ ЛОКАЛЬНОЇ КОРЕКЦІЇ ЗМОРШОК ТА РИСОЧОК ANEW CLINICAL
Показання до застосування
Чудова альтернатива дорогим дерматологічним процедурам.
Переваги та технології
Ексклюзивна формула подвійної дії розроблена таким чином, що:
Стимулює шкіри до самовідновлення та усуває ознаки стресу шкіри, що є наслідком надто експресивної мімікизмушує шкіру запускати механізм вироблення природних «заповнювачів» зморшокРезультати
ВЖЕ ЗА 1 ТИЖДЕНЬ*:
Помітно розгладжуються навіть найвпертіші зморшки – вони заповнюються зсередини
ВЖЕ ЗА 2 ТИЖНІ*:
Зменшуються прояви зморшок в куточках очей та під очима, розгладжуються зморшки на чолі та навколо губ
ПРИ ТРИВАЛОМУ ЗАСТОСУВАННІ**
Клінічним дослідженням доведене 40% покращення стану шкіри на чолі та зменшення мімічних зморшок.
* за даними кілінічного дослідження щодо сприйняття продукту споживачами
* за даними клінічного дослідження, що проводилося під наглядом дерматолога
РОЗГЛАДЖУЮЧИЙ ЕЛІКСИР ДЛЯ ОБЛИЧЧЯ
Показання до застосування
Інтенсивний антивіковий засіб
Переваги та технології
Вперше на ринку – спеціальний наповнювач зморшок! Відмінний результат, рівноцінний салонним косметичним ін'єкціям.
Для створення Розгладжуючого еліксиру та крему для обличчя була використана інноваційна формула з гіалуроновою кислотою високого рівня очищення. Завдяки цьому, ці засоби стимулюють заповнення зсередини дрібних та глибоких зморшок.
Результати
Суттєво розгладжує зморшки та покращує тон обличчя.на основі опитування щодо сприйняття продукту споживачами.** за 4 тижні 87% жінок відмітили, що обличчя набуло більш чітких контурів.
РОЗГЛАДЖУЮЧИЙ КРЕМ ДЛЯ ОБЛИЧЧЯ
Показання до застосування
Чудова альтернатива дорогим дерматологічним процедурам
Результати
За 2 тижні**:
Заповнює зморшки зсерединиШкіра виглядає гладенькою та молодоюЗа 4 тижні**:
Повертає виразність рисам обличчя, робить контури обличчя більш чіткими та забезпечує шкірі ефект ліфтингуПри тривалому застосуванні**:85% жінок відзначили, що їхня шкіра виглядає значно молодшою** за даними дослідження щодо сприйняття продукту споживачами № 08-042 за участі 155 жінок.